محسن خرمی شریف شهردار قرچک گفت: یکی از عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ‌آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است.

 به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در خصوص رنگ‌آمیزی المان و مبلمان شهری در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲، گفت: یکی از عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ‌آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح از رنگ‌های شاد و متنوع استفاده‌شده، افزود: با توجه به اینکه رنگ‌آمیزی مبلمان شهری می‌تواند فضاهای شهری را دگرگون کند و بر روح و روان شهروندان تأثیر مثبتی داشته باشد، رنگ‌آمیزی المان و مبلمان شهری و بوستان‌های مناطق سه‌گانه از رنگ‌های شاد و متنوع استفاده‌شده است.

شهردار قرچک گفت: رنگ‌آمیزی المان و مبلمان شهری شامل سطل‌های زباله، صندلی‌ها، وسایل بازی، نرده‌ها و برخی پایه چراغ‌ است که در حال انجام است.

خرمی شریف در خصوص گل‌کاری میدان‌ها، معابر و فضای سبز شهری، اظهار کرد:عملیات ساماندهی، واکاری و بازپیرایی فضاهای سبز رفیوژهای میانی خیابان‌ها، معابر و میدان‌ها اصلی و بوستان‌ها به‌منظور فراهم کردن زیبایی منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای کاشت گل‌های متنوع بهاری در حال اجرا است.