به منظور افزایش نظم ترافیکی و زیبایی بصری، 35 هزار متر طول از جداول بزرگراه شهید یاسینی رنگ آمیزی شد .

رنگ آمیزی ۳۵ هزار متر طول از جداول بزرگراه شهید یاسینی
به منظور افزایش نظم ترافیکی و زیبایی بصری، ۳۵ هزار متر طول از جداول بزرگراه شهید یاسینی رنگ آمیزی شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به تردد حجم بالای تردد خودرو از بزرگراه شهید یاسینی به عنوان مبادی شرق تهران و ضرورت رسیدگی به این بزرگراه گفت: در این راستا و برای ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی ، رنگ آمیزی جداول و نیوجرسی های حاشیه این بزرگراه و رمپ و لوپ ها به متراژ ۳۵ هزار مترطول عملیاتی شد و در ادامه، جداول رفیوژ وسط این بزرگراه نیز رنگ آمیزی و نوسازی می شود.
وی افزود : در راستای ایجاد آراستگی بصری و رسیدگی به چهره ظاهری بزرگراه، کار رنگ آمیزی جداول در طول مسیر اصلی و رمپ و لوپ به رنگ سفید و فیروزه ای به صورت دو طرفه انجام شده است.
شهردار منطقه ۱۳ به اجرای مستمر طرح نگهداشت با فعالیت کارگران خدمات شهری در بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و افزود: در این طرح ،نظافت معابر ، لایروبی انهار وکانیو ، شستشوی جداول و المان های ترافیکی و نظافت معابر اجرائی می شود.
وی اظهار داشت: همزمان با طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت و بازدید مستمر گشت فوریت های خدمات اجتماعی منطقه، کارتن خواب ها و معتادان در این محور جمع آوری و به مراکز ذیصلاح معرفی می شوند.
محمد هادی علی احمدی یادآور شد: به همت واحد ترافیک ناحیه۴ و با همکاری حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳، عملیات رنگ آمیزی جناغی های بزرگراه شهید یاسینی و مرمت و نصب گاردریل اجرایی شده است.