مراسم آئین کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری قیامدشت با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، هوشنگ اکبری بخشدار خاوران، حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری گویای صنعت، صبح امروز  حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرقیامدشت که با حضور فرماندار وری و جمعی از مسئولین انجام شد، در جمع اصحاب رسانه،  گفت:عملیات بهسازی و آسفالت میدان شهید سلیمانی شهر قیامدشت به جاده حصار امیر در محدوده شهر قیامدشت با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیاردریال آغاز شد.

ترکاشوند با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی به طول۹۰۰متردر محدوده سرزمینی شهر قیامدشت اجرا می گردد، بیان داشت: تاپایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهدرسید.

شهردار قیامدشت ادامه داد: با توجه به اینکه ساختمان اداری بخشداری جوابگوی ارباب رجوع نبود زمینی را به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع برای احداث آن در نظر گرفتیم که انشاالله به بهره برداری خواهدرسید.

حسین ترکاشوند اظهار داشت: شهرداری قیامدشت با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر همچون سالهای گذشته توسعه و عمران شهری را در اولویت کاری خود قرارداده و در بودجه سال آینده نیز طرح های عمرانی متعددی را پیش بینی نموده است.

شهردار قیامدشت میزان اعتبار طرح های عمرانی امروز را بالغ بر۳۶۰میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این پروژه ها گامی مهم در جهت توزیع عادلانه سرانه هاو رفع مشکلات آموزشی، رفاهی،خدماتی و ترافیکی در سطح شهر برداشته می شود.

رونمایی از طرح ممیزی املاک و مستحدثات شهر قیامدشت با اعتباری به میزان۱۵میلیارد ریال، خشت گذاری سالن ورزشی چندمنظوره ، مدرسه امام موسی کاظم(ع) شهر قیامدشت در زمین بمساحت۶۰۰مترمربع و اعتبار۴۱ میلیارد ریال،بازدید از مرکزدر دست ساخت پایش تصویری حضرت پیامبراعظم(ص)با اعتبار۷۵۱میلیارد ریال،بازدید از خیابان دردست احداث شهید وحید زمانی نیا با اعتبار۷۰میلیارد ریال و هنرستان خیر ساز فخر صادق(ع) این شهر از دیگر برنامه های امروز معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در شهر قیامدشت بود.