بخش فشافويه شهرستان ری از استعدادها و قابليت هاي فراوان مثبتی نيز براي ساخت يک بيمارستان مدرن و مجهز برخوردار است كه وجود فرودگاه بين المللی امام خمينی (ره) و زندان تهران بزرگ و شهرک صنعتي شمس آباد بعنوان بزرگترين شهرك صنعتي خاورميانه از آن جمله است.

به گزارش گویای صنعت به نقل از فشافویه آنلاین ، بخش فشافویه شهرستان ری از استعدادها و قابلیت های فراوان مثبتی نیز برای ساخت یک بیمارستان مدرن و مجهز برخوردار است که وجود فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و زندان تهران بزرگ و شهرک صنعتی شمس آباد بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه از آن جمله است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ، با وجود محصور شدن ساکنان بیش از ۷۵ هزار نفری بخش فشافویه در انواع و اقسام آلاینده های زیست محیطی که خطر شرب آب ناسالم تنها یک مورد از استعدادهای منفی این منطقه محسوب می شود ، ساخت یک بیمارستانی مجهز در این منطقه که زمانی به دشت طلایی تهران نیز شهرت داشته است در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اما بسیاری از اهالی حسن آباد فشافویه نیز بر این باورند که این شهر با برخورداری از ۳۴ روستا و همچنین بعنوان شاهراه مواصلاتی ۱۸ استان کشور ، وجود شهرک صنعتی شمس آباد بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه، ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر و نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و زندان تهران بزرگ نیازمند ساخت یک بیمارستان مجهز است.

سجاد سحرخیز از شهروندان: حسن آباد فشافویه بعنوان یکی از ورودی های شهر تهران محل عبور و مرور چندین هزار خودرو سبک و سنگین محسوب می شود ، تعداد سوانح رانندگی را در این منطقه زیاد دانست و گفت: یک مرکز بهداشتی و درمانی ساده جوابگوی این حوادث نیست و ساخت یک بیمارستان مجهز در این منطقه لازم است.

یکی دیگر از کارگران و ساکنین شهر حسن آباد شاغل در یکی از کارگاه های این منطقه نیز با اشاره به امکانات محدود مرکز بهداشت و درمان این شهر گفت: اکثر ساکنین حسن آباد مجبورند برای درمان نیاز به بستری و عمل های جراحی به بیمارستان های شهر تهران از جمله بیمارستان هفت تیر شهرستان ری که فاصله ۴۰ کیلومتری با این شهر را دارد مراجعه کنند.

اکثر مردم فشافویه با ثبت کارزار در فضای مجازی از مسوولین درخواست ساخت یک بیمارستان تخصصی در این شهر را دارند چرا که در این شهر بدلیل نبود بیمارستان بسیاری از جوانان شهر از بین رفتند.