این اقدامات سازنده موجب رضایتمندی اهالی شده است و از باب جمله معروف" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از شهردار منطقه و گروه عمرانی شهرداری که موجبات آسایش و رفاه مردم را فراهم نموده اند ، تشکر و قدردانی می شود.

به گزارش گویای صنعت، در سخن روز مدیر مسئول پایگاه خبری گویای صنعت آمده است که؛”رمکان” شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است.
این شهر که بر اساس تقسیمات کشوری در سال ۱۴۰۰ از روستا به شهر تبدیل و در ۲۸ کیلومتری جنوب غرب شهر قشم واقع شده است به قلب جزیره معروف بوده است و تقریبا در وسط جزیره قشم و در مسیر اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب قرار دارد.
از زمان تبدیل شدن “رمکان”به شهر اقدامات عمرانی و زیر بنایی مناسبی از سوی شهرداری در این شهر انجام شده است.
در یکی از محله های این شهر که به نام محله مسجد صحرایی است در جهت بهبود وضعیت معابر اقدامات عمرانی خوبی انجام شده است که اجرای عملیات زیرسازی و اسفالت، تامین روشنایی معابر و ساخت خورآب برای نخلستانها از جمله آنهاست .
این اقدامات سازنده موجب رضایتمندی اهالی شده است و از باب جمله معروف” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ” از شهردار منطقه و گروه عمرانی شهرداری که موجبات آسایش و رفاه مردم را فراهم نموده اند ، تشکر و قدردانی می شود.