مدیر مسئول شبکه خبری گویای صنعت تاکید دارد ؛ که امیدواریم محبان اهل بیت (ع) ضمن ابراز ارادت و انجام عزاداری های پرسور و گداز سنتی از افزودن حواشی وهم انگیز به ساحت قدسی این نهضت و عزاداری ها پرهیز نمایند.

به گزارش گویای صنعت؛ به گزارش مدیر مسئول پایگاه خبری گویای صنعت،  در این ایام که روزهای سوگواری و عزاداری مسلمانان جهان بویژه شیعیان در رسای مظلومیت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) است، شور و جلوه های عاشقی و دلدادگی محبان اهل بیت (ع) در تمام پهنه ی گیتی طنین انداز شده است .

مدیر مسئول در سخن روز خود می نویسد ؛ اما متاسفانه این روزها در این میان برخی از هیئات و مادحین با استفاده از ابیات و مطالب سطحی و نیزآلات موسیقیایی و حمل علامت و پرچم موجب شائبه و شبهه ناکی قیام اعتقادی، فرهنگی حضرت امام حسین(ع) می شوند.

مدیر مسئول در سخن روز خود آورده است که در این راستا از همه بدتر رسانه ملی به جای تبیین و تشریح ابعاد اعتقادی ، عبادی قیام و شهادت سیدالشهدا (ع) ؛ متاسفانه به ترویج و تبلیغ حمل علامت هایی که هجمی ازآهن سنگین وزن است را ویژه برنانه های عاشورایی خود مطرح می کند.

مدیر مسئول شبکه خبری گویای صنعت در پایان تاکید دارد ؛ که امیدواریم محبان اهل بیت (ع) ضمن ابراز ارادت و انجام عزاداری های پرسور و گداز سنتی از افزودن حواشی وهم انگیز به ساحت قدسی این نهضت و عزاداری ها پرهیز نمایند.