امروزه متاسفانه یکی از مشکلات اساسی و عمده کشور که بصورت ملموس و اشکارا مشاهده می شود ، موضوع عدم نظارت دقیق بر بازار و مجموعه های تولیدی است.

به گزارش گویای صنعت، مدیرمسئول در سخن روز خود با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ در بازار به مراکز فروش کشور هم اینک به بیش از ۱۰۰ هزار تومان عرضه می شود .
در سخن روز مدیر مسئول امده ، امروزه متاسفانه یکی از مشکلات اساسی و عمده کشور که بصورت ملموس و اشکارا مشاهده می شود ، موضوع عدم نظارت دقیق بر بازار و مجموعه های تولیدی است ؛ که اجناس و کالاهای اساسی مورد نیاز سفره های مردم را به فروشگاه ها ، میادین و هایپرها عرضه می کنند.
مدیرمسئول در ادامه با تاکید بر اینکه به شدت نگران وضع بازار و شبکه های اصلی تولید و توزیع ، نه تنها به واسطه قیمت مرغ هستیم ؛ بلکه در همین راستا به منظور کنترل بازار در کنار وزارت صنعت ، معدن و تجارت، مهم ترین وظیفه کنترلی و نظارت است .
نظام و سیستم تولید، توزیع، فروش مهم ترین وظیفه نیز بر عهده وزارت دادگستری است.
مدیرمسئول معتقد است، اما در شرایط فعلی سازمان تعزیرات حکومتی به شدت ضعیف عمل می کند، به همین دلیل گوشت و مرغ که مصوب شده است ، تا به قیمت کیلویی ۷۳۰۰۰تومان به دست مردم برسد ؛ اما با نهایت تاسف این محصول پرطرفدار با قیمت بالای ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد .
به اعتقاد مدیر مسئول با شرایط فعلی وضعیتی که برای این مواد پروتئینی موردنیاز روز مردم با این قیمت سرسام آور و حیرت آوری که مواجه شده است ، باید گفت در پی حذف سایر اقلام ضروری و موادغذایی مورد نیاز سفره مردم همچون لبنیات ، گوشت قرمز، شیر، ماست و ..‌ متاسفانه مرغ نیز در این شرایط از سر سفره و سبد غذایی قشر محروم کم درآمد و حقوق بگیر جامعه پر کشیده است.