جلسه بررسی مشکلات و موانع مجتمع های مسکونی، صنفی و صنعتی شهرستان ری طی سومین بار در یکماهه گذشته به ریاست سرپرست فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، جلسه بررسی مشکلات و موانع مجتمع های مسکونی، صنفی و صنعتی شهرستان ری به ریاست محمد بشارت و باحضور مسئولین و نمایندگان مجتمع ها برای سومین مرتبه در بازه زمانی کمتر از یکماه در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت رفع معضلات و مشکلات شهرک ها و کاهش دغدغه های مالکین عنوان کرد: متأسفانه بر اثر سهل انگاری ها و اجرا نشدن دقیق قانون در سال های گذشته، امروز شاهد بروز مشکلات مختلفی پیرامون موضوع شهرک های مسکونی، صنفی و صنعتی در سطح شهرستان هستیم که بدلیل مواردی همچون انباشت مشکلات متعدد، گذشت زمان، تغییر مالکیت ها، عدم دسترسی به سازندگان و مالکین اولیه و مواردی دیگر، در حال حاضر رفع مشکلات موجود با دشواری و موانع متعددی روبرو می باشد.

بشارت در ادامه گفت: در بحث شهرک های مسکونی ما با تعداد بالایی از مالکین مواجه می باشیم که با مشکلات متعددی مانند عدم صدور پایان کار و اسناد قطعی مالکیت، عدم رعایت سرانه های قانونی، عدم رعایت ضوابط شهرسازی، معماری و آتش نشانی، عدم تکمیل برخی از قسمت ها و یا نیمه کار رها شدن بخشی از واحدها از سوی سازندگان و مشکلات مشابه روبرو بوده و بعضا چندین سال در انتظار حل مشکلات موجود به سر می برند.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در پایان افزود: تشکیل سومین جلسه بررسی مشکلات شهرک ها در بازه زمانی کمتر از یکماه گذشته به خوبی نمایانگر عزم جدی مدیریت شهرستان برای حل مشکلات شهروندان عزیز می باشد که امیدواریم با هماهنگی بسیار خوبی که میان فرمانداری، حوزه محترم قضائی، مجموعه شهرداری ها و سایر دستگاه های متولی شکل گرفته است در آینده نزدیک شاهد حل و فصل مشکلات و رفع دغدغه های مالکین و ساکنین شهرک ها باشیم.

لازم بذکر است مشکلات مربوط به صدور اسناد مالکیت و ثبتی، تکمیل طرح های ناتمام، رفع مشکلات و نیازهای شهرک ها مانند موضوع تأمین سرانه های آموزشی، مشکلات تأمین سرانه ها، اخذ انشعابات آب، برق و گاز و سایر موارد مشابه از جمله موارد مطروحه در این جلسه بوده است.