حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران ،محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد ، مدیران ادارات صنعت،معدن و تجارت، بابایی بخشدار کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک و جمعی دیگر از مدیران محلی به بازدید میدانی از کارخانجات، واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه کهریزک جهت پیگیری مسائل و مشکلات موجود، صبح روز پنجشنبه در منطقه کهریزک با شتاب و حرکت درآمد.

هبه گزارش شبکه خبری گویای صنعت، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران ،محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد ، مدیران ادارات صنعت،معدن و تجارت، بابایی بخشدار کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک و جمعی دیگر از مدیران محلی به بازدید میدانی از کارخانجات، واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه کهریزک جهت پیگیری مسائل و مشکلات موجود، صبح روز پنجشنبه در منطقه کهریزک با شتاب و حرکت درآمد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری گویای صنعت، در یکی از روزهای سرد زمستانی که عافیت طلبی را در جهد و تلاش و پیگیری امور به ظاهر رخ می نمود؛ اما مدیران دولت سیزدهم یعنی فرماندار ویژه شهرستان ری، همچنین دکتر جلال مشاور اقتصادی وزیر اقتصاد با روحیه ای جهادی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات و پیگیری، مطالبات قانونی صاحبان و مدیران کارخانجات واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه کهریزک بود.

مشاهدات عینی و میدانی شبکه خبری گویای صنعت حاکی است که مدیران جهادی و پرتلاش دولت سیزدهم که میهمان فرماندار ویژه ری بودند، جهت شنیدن مشکلات و کمبود پروژه های صنعتی، تولیدی و زنجیره غذایی همچون کمبود مالی، تامین مواد اولیه، تسهیل در صادرات کالاها و تولیداتشان بود. در تب و تاب پیگیری مطالباتشان تا حصول نتیجه مطلوب سر از پا نمی شناختند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری گویای صنعت در ادامه کاروان توسعه و تولید از چندین کارخانه و واحدهای صنعتی، تولیدی تجاری و غذایی از جمله شرکت تولید سولان که از فعالان صنعتی حوزه تولید بخاری چند منظوره اعم از گازی و نفتی و از قضا صادرات محصولاتش را به کشورهای عراق و افغانستان را هم در پرونده پروژه اش دارد، بازدید به عمل آوردند.

همین گزارش حاکیست، همچنین بازدید از مجموعه” آهنگری نوین” که فعالانه به امر خطیر تولید و تامین نیازهای کشور اهتمام می ورزد، یکی دیگر از مجموعه های ارزشمندی بود که از منظر نظارتی و کنترلی مسئولان جهادی دولت سیزدهم دورنماند.

به گزارش شبکه خبری گویای صنعت، در ادامه شرکت پتروشیمی شهرری را بازدید کردند.

در پایان بازدید فرماندار ویژه ری و مشاور وزیر اقتصاد از مراحل مختلف خط تولید، توزیع و تامین کارخانه نانیران بازدید نمودند. پای درد و دل مشکلات صاحب کارخانه که همانا درخواست پرداخت و اعطای وام و اعتبارات را داشت با گوش جان شنیدند. قول پیگیری تقاضایش را تا حل مشکل موجود به وی دادند و حسن ختام برنامه کاری روز پنجشنبه کاروان توسعه و تولید دولت سیزدهم بسته شد.