بخشدار حسن‌آباد فشافویه گفت: برخی از مشکلات و کمبودها در حسن‌آباد فشافویه از سال‌های گذشته مورد غفلت واقع شده و مغفول مانده‌اند.

به گزارش گویای صنعت، هادی حسین‌خانی بخشدار حسن‌آباد فشافویه صبح امروز در جریان بازدید فرماندار شهرستان ری از بخش فشافویه، اظهار کرد: بخش‌هایی از مشکلات و کمبودها در حسن‌آباد فشافویه از سال‌های گذشته مغفول مانده‌اند.

وی بیان کرد: در سایه هم‌افزایی و همدلی بین مردم و مدیران بخش فشافویه، بخشی از کمبودها و کاستی‌ها رفع شده و رفع مشکلات بر جای مانده، نیازمند توجه در حوزه‌های شهرستانی، استانی و ملی است.

بخشدار حسن‌آباد فشافویه تأکید کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های ملی مانند شهرک صنعتی شمس‌آباد در این منطقه، رفع برخی مشکلات در این بخش نیازمند توجه و برنامه‌ریزی در سطح ملی است.

حسین‌خانی در ادامه از راه‌اندازی چند مسجد غیرفعال در حسن‌آباد خبر داد و افزود: دو مسجد در روستاهای آراد و قلعه محمدعلی‌خان به طور کامل بازسازی شده‌اند.

در ادامه این جلسه مطالباتی مانند ضرورت احداث کمربندی مناسب در حسن‌آباد، احداث خانه عالم در روستاها و تبدیل درمانگاه تأمین اجتماعی به بیمارستان یا درمانگاه شبانه‌روزی به‌منظور پاسخگوی به بسیاری از نیازهای مردم در حوزه بهداشت و درمان مطرح شد.

گفتنی است، مهدی باب‌الحوائجی فرماندار شهرستان ری در نخستین برنامه حضور خود در بخش حسن‌آباد فشافویه با نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ پنج شهید گمنام ادای احترام کرد.