در راستاي اجراي مواد 9 و 13 تصويب نامه شماره 67735/ت 51305هـ مورخ 95/6/6 8/1402 در محل استانداردي ساعت 14 برگزار خواهد شد .

به گزارش گویای صنعت، در راستای اجرای مواد ۹ و ۱۳ تصویب نامه شماره ۶۷۷۳۵/ت ۵۱۳۰۵هـ مورخ ۹۵/۶/۶ ۸/۱۴۰۲ در محل استانداردی ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد .

بدینوسیله از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد دارای پروانه فعال از استانداردی، دعوت به عمل می‌آید به منظور ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه، بر اساس زمان‌بندی و ترتیب‌های زیر به دبیرخانه تشکل‌های مردم نهاد استان مراجعه و اقدام نمایند :
الف: سمن‌ها که متقاضی نامزدی مردم در جهت تصدی سمت «نماینده سازمان‌های نهاد استان در  شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان» هستند، می‌بایست در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده از تاریخ ۱۵/۰۷/۱۳۰۲ لغایت   ۱۹/۰۷/۱۳۰۲ اقدام . نمایند.
ب: سمن‌هایی که صرفاً متقاضی شرکت در جلسه انتخابات به منظور رای دادن هستند، می‌توانند از تاریخ ۱۵/۰۷/۱۴۰۲   لغایت ۲۷/۰۸/۱۳۰۲ در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده اقدام کنند.
*مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت ورود به جلسه رأی دهندگان   و نامزدهای انتخابات به شرح زیر است :
۱٫ تصویر پروانه   فعالیت صادره از استانداردی
۲٫تصویر آخرین آگهی روزنامه رسمی کشور   مبنی بر ثبتات هیأت مدیره   سازمان مردم نهاد.
۳٫اصل صورتجلسه هیأت مدیره سازمان مردم نهادمبنی بر معرفی نماینده تام الاختیار جهت شرکت در انتخابات (ممهور به مهر سمن)
۴٫یک قطعه عکس ۴×۳ برای   نماینده سمن
۵٫تصویر صفحه اول شناسنامه،تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت   و فرم ثبت نام ( ویژه نامزدهای انتخابات )
*لازم به ذکر است هر سازمان مردم نهاد صرفاً می تواند در خصوص معرفی یک نماینده اقدام نماید و حضور نماینده جهت ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه الزامی است .
*محل ثبت نام: دبیر خانه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد  استان مستقر در طبقه هفتم مرکزی تهران (نشانی: بالاتر از میدان آرژانتین-ابتدای بلوار نلسون ماندلا-بلوار شهید دادمان-استانداری-شماره تماس: ۸۴۶۹۳۹۱۶)

دبیرخانه  شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان تهران