باب الحوائجی گفت: فشافویه ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد؛ که بایستی با برنامه ریری دقیق در راستای خدمت رسانی به مردم بهره گرفته شود.

به گزارش گویای صنعت، صبح امروز مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندارویژه ری در مصلی فشافویه در آیین تجلیل از شهدا در مصلی فشافویه، بیان کرد: هر جا حضور یک روحانی بود، ابادانی دیده شد. خدارا شاکریم که وجود علما را برایمان نعمت قرار داد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم، دولت مردمی است و در جهت رفع محرومیت زدایی تلاش می کند.

فرماندار ویژه ری ادامه داد: محرومیت زدایی بر مبنای عدالت و متوازن کردن امکانات برای مردم در اقصی نقاط کشور در اولویت اول است.

باب الحوائجی بیان داشت: پروژه ها مبتنی بر متوازن سازی شهرستان طرح خواهدشد.

وی گفت: فشافویه ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد؛ که بایستی با برنامه ریری دقیق در راستای خدمت رسانی به مردم بهره گرفته شود.

باب الحوائجی ادامه داد:  اکنون صنعت وارد بخش فشافویه شده است. وجود صنعت،  نشاط اجتماعی،  فرهنگی را برای آن منطقه به بار می آورد.

وی اشاره کرد: اقدامات نظام اسلامی به سمع و نظر مردم رسانده شود.

فرماندار ری با اشاره به اینکه انتخابات  را پیش رو داریم، گفت: دشمنان ما می خواهند مردم را دلسرد کنند.  از تمام ظرفیت ها استفاده می کنند که به نظام اسلامی ضربه بزنند. انشالله مردم با صفوف فشرده،  پای صندوق های رای تشریف بیاورند.  تفویت حاکم اسلامی،  تقویت دین حضرت رسول الله (ص) است.

وی در پایان گفت: انشالله در اسفند ماه انتخاباتی قوی برگزار خواهیم کرد.