سردار ذوالقدر گفت: مربیان، استادان، مادران، پدران باید بتوانند این موضوع را به جوانان منتقل کنند، قدرت پهلوانی بالاتر از قهرمانی است.

به گزارش گویای صنعت، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در حاشیه مسابقات قهرمانی خواهران بسیجی کشور که در آستانه هفته بسیج در شهرستان دماوند برگزار گردید، گفت: امروز میزبان مسابقات گروه های دانش اموزی از سراسر کشور در ۴رشته ورزشی جودو، کاراته، تکواندو، تیراندازی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مناسبت هفته بسیج و نیز امادگی در حضور برای صحنه های مختلف دفاعی برای بانوان اعم از دفاع واجب و اعلام حضور در غزه، حمایت از کودکان و مادران غزه پیش بینی شده است، بیان داشت: دانش اموزان ۱۴تا۱۶سال در مسابقات حضور دارند و امیدواریم خداوند دو توفیق را به دختران شرکت کننده دهد، اولی قهرمانی در تکنیک، تاکتیک، رزم و یا نشانه گیری در تیراندازی و دیگری، مرحله بالاتر از این که پهلوانی است. مربیان، استادان، مادران، پدران باید بتوانند این موضوع را به جوانان منتقل کنند، قدرت پهلوانی بالاتر از قهرمانی است.

سردار ذوالقدر ادامه داد: از طرف دیگر در این مسابقات چون دختران هستند، یقینا نسل بعدی که در دامن اینها پرورش می یابد، اگر اینان قهرمان پهلوان شوند، مطمئن هستم که؛ از دامن اینها پهلوانان و قهرمانان جهانی بوجود می آید که؛ می تواند بشریت را از مظلومیت نجات دهد و یاور مظلومان و مقابله کننده با استکبار باشد.

وی اشاره کرد: امروز این دختران ثابت کردند که؛ حجاب محدودیت نمی آورد؛ اما موقع ورزش، لباس ورزش و قهرمانی می پوشند.