سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دستور جلسه آتی شورای شهر تهران، از ارائه گزارش عضو شورای شهر تهران در خصوص اهم نتايج و دستاوردهاي سفر به كشور چين خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و هشتاد و نهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ در روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر و گفت: مطابق دستور جلسه صحن علنی، مقرر شده تا نخستین دستور به موضوع قرائت گزارش سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در خصوص اهم نتایج و دستاوردهای سفر به کشور چین اختصاص پیدا کند تا همه اعضای شورای شهر تهران در جریان اقدامات کلی حضور هیات ایرانی در پکن قرار گیرند.
وی افزود: در ادامه گـزارش محله گردی ناصـر امـانی عضو شـورای اسلامی شـهر تـهران نیز در خصوص محـله وصال واقع در منطقه ۶ شهرداری تهـران در دستور کار صحن شورا خواهد بود.
نادعلی در خصوص دستور بعدی صحن شورا نیز تصریح کرد: بررسی لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها، گواهی ها، استعلامات و خدمات غیر حضوری شهرداری تهران که در جلسات گذشته شورا آغاز شده اما رسیدگی به بخشی از آن باقی مانده بود؛ ادامه خواهد یافت.
وی همچنین یادآور شد: مقرر شده تا بررسی جزئیات لایحه شهردارتهران در خصوص « مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله یک فقره ملک متعلق به شهرداری تهران » که یک فوریت این لایحه در صدوهشتاد و سومین جلسه رسمی شورا مورخ ۱۴۰۲/۷/۲۳ به تصویب رسیده بود نیز مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفته و در این خصوص تعیین تکلیف صورت گیرد.
 سخنگوی شورای شهر تهران، در پایان اظهار داشت: دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران(عضو ناظر) و یک نفر نماینده خبره دانشگاهی یا حوزوی در شورای سیاست گذاری موضوع مصوبه طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران، بررسی و انتخاب خواهند شد.