حدادعادل گفت: نماینده فکری اسلام، شهید مطهری است. با دشنام، تهمت، بداخلاقی ما میانه ای نداریم.

به گزارش گویای صنعت، مراسم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور دکتر حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی،  دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران، دکتر  باهنر، دکتر قاسم پور نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعیت زیادی از نخبگان سیاسی در محل مسجد امام صادق (ع) در سالن کوثر برگزار گردید.

گفتنی است که در این مراسم باشکوه دکتر کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران معاونین این جامعه اسلامی حضور داشتند.

درحاشیه مراسم غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: از گردان های سایبری موصاد و منافقین صحبت می کنم، لشگرهای مجهزی که پای رایانه نشسته اند و فکر جوانان و مردم ایران را بهم می ریزند.

وی ادامه داد: ایا نیروهای دلسوز انقلاب نباید سازمان دهی هم برای مقابله با اثار تحریم و نیزتحریف این دشمنان انجام دهند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رژیم صهیونیستی هرروز ۳۰۰نفر را به شهادت می رساند.

حدادعادل با اشاره به اینکه مبانی مورد نظر ما عقلانیت، معنویت و عدالت بوده و بر آن پافشاری می کنیم،  گفت: نماینده فکری اسلام، شهید مطهری است. با دشنام، تهمت، بداخلاقی ما میانه ای نداریم.

وی با اشاره به اینکه ما بنا نداریم وارد بازی های دشمن شویم، اظهارداشت: ایمان به خدا داشته باشیم. وظایف مهم ما تربیت نیرو است که مخاطب ان جوانان ما هستند.

حدادعادل گفت: درکشور باید برنامه داشته باشیم. به استان ها طرح اشنایی با مسائل استان را ابلاغ کردیم و ازآنان درخواست کردیم که؛ جوانان خوش فکر را شناسایی کرده و از استاندار، مسئولین و… استان بخواهید که از این جوانان دعوت کنند و برای آنان دوره های  آموزشی بگذارید.

وی با اشاره به اینکه  بانوان را بایستی در تصمیم گیری های سیاسی دخالت دهیم، افزود: بانوان را سیاهی لشگر نمی دانیم.