خلیل شیخیانی گفت: تیم مدیریتی جدید از ابتدا شفافیت و همراهی با منتخبین استانی و اعضای هیئت مدیره را در اولویت خود قرار داد و این رویکرد، نگرش منتخبین استانی را کاملا تغییر داد.

به گزارش  گویای صنعت، خلیل شیخیانی منتخب فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به اینکه اصل شفافیت و اطلاع‌رسانی و صداقت در گفتار و کردار بر اساس تغییرات ساختاری در صندوق ذخیره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تیم مدیریتی جدید از ابتدا شفافیت و همراهی با منتخبین استانی و اعضای هیئت مدیره را در اولویت خود قرار داد و این رویکرد، نگرش منتخبین استانی را کاملا تغییر داد.
وی با بیان اینکه در گذشته اعضای صندوق مالباختگانی بودند که در فقر به سر می‌بردند و خیلی از افراد با اموال فرهنگیان سرمایه‌دار شدند تصریح کرد: یقین دارم با کمی همت بیشتر، سرمایه از بین رفته فرهنگیان که در دست افراد سودجو می‌باشد دوباره به صندوق باز خواهد گشت و مسیر مدیریت و نظارت فرهنگیان بر اموال خود اتفاق خواهد افتاد.
شیخیانی با تاکید بر اینکه برای فرهنگیان چیزی مهم‌تر از حفظ و افزایش ارزش سرمایه آنها نیست و این مهم توسط افراد کاردان و متخصص و دارای سابقه مدیریت مالی اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: تیم جدید صندوق و مدیرعامل آن می‌توانند با کمک گرفتن از فرهنگیان کاردان در امور مالی و بازار سرمایه باعث رشد و ترقی صندوق شوند. جناب آقای دکتر نجف‌پور را مردی شفاف و دارای برنامه می‌بینم که با تلاش و فداکاری مضاعف سعی دارد اعتماد از دست رفته را به جامعه فرهنگیان عضو صندوق بازگرداند.
وی تصریح کرد: طرح ارزش مالکانه شاید نقطه عطف تیم کاری جدید از زمان حضور در صندوق ذخیره بوده است که باید با جدیت بیشتر از طرف فرهنگیان مطالبه شود و وزیر محترم نسبت به این طرح که نزدیک به یک سال هزینه صرف آن گردیده و بازنشستگان نسبت به این طرح امید بهره‌وری دارند، دستور ویژه‌ای بدهند تا هیئت مدیره و مدیرعامل بتوانند با دلگرمی بیشتر به هدف نزدیک شوند.
شیخیانی با اشاره به رویکرد مثبت تیم مدیریتی موسسه در بکارگیری ظرفیت فرهنگیان در موسسه گفت: استفاده از فرهنگیان عضو صندوق در شرکت‌ها و مراکز تصمیم گیری و همچنین هزینه کردن درآمد صندوق ذخیره فقط برای اعضا فرهنگی عضو صندوق و به کارگیری فرزندان آنها در موسسات تحت نظر صندوق می‌تواند کمک شایانی به اعتماد فرهنگیان و نگاه مثبت‌اندیش آنها به صندوق شود.
وی افزود: شفافیت و راستی حلقه گمشده در جامعه امروزی است و فرهنگیان عضو صندوق به علت به یغما رفتن سرمایه آنها در سال‌های گذشته، نسبت به صندوق بی‌اعتماد بوده‌اند که خوشبختانه مسیر انتخاب شده جدید توسط مدیر عامل، باعث اعتمادسازی و ارسال خبرهای خوب برای فرهنگیان شده است.
منتخب فرهنگیان استان بوشهر یادآور شد: تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل، منتخبین فرهنگیان و اعضای هیئت مدیره با رویکرد شفافیت و کمک به رشد و تعالی سرمایه فرهنگیان عضو صندوق بر هیچکس پوشیده نیست. با شرکت دادن فرهنگیان در تصمیم‌گیری‌ها هم بار روانی بر صندوق و اعضای آن کاهش خواهد یافت هم باعث خواهد شد که نگاه اتفاق بیفتد. این مدیر جهادی و همکاران آن روزهای خوبی را برای صندوق رقم خواهند زد.