سازمان مردم نهاد ديده بان شفافيت وعدالت در ديدار با هيئت مديره سازمان مردم نهاد ديده بان شفافيت وعدالت عنوان داشت: مردم، نقطه اتکا اصلي نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.

به گزار ش گویای صنعت، سردار “حسین رحیمی” در دیدار با هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت وعدالت با تاکید براینکه امروز دشمنان ما محور هجمه ها و حملات خود را مسایل اقتصادی قرار داده اند از این رو با تحریم های ظالمانه خود به دنبال وارد کردن فشارهای بیش از پیش به مردم هستند، بیان داشت:مبارزه و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی نیازمند همراهی و همگامی همه سازمان ها و نهادها است که در این زمینه همکاری مردم در این زمینه بسیار تاثیر گذار و مهم است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی با اجرای طرح های مختلف تلاش خود را بکار بسته است تا با همه مصادیق و جنبه های مفاسد و جرایم اقتصادی مقابله نماید و دراین راستا با راه انذازی سامانه ۰۹۶۳۰۰ از اخبار و اطلاعات مردم استفاده می کند، بیان داشت: راه اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ نتایج و ثمرات و برکات بسیاری را در راستای برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی به دنبال داشته است و همراهی مردم در این زمینه توانسته است ما را در برخورد با مجرمان اقتصادی یاری رساند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه مردم و سازمانهای مردم نهاد از ظرفیت عظیمی برخوردار هستند که می توان از این ظرفیت عظیم به نحو مطلوب در راستای مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی بهره برداری کرد، گفت:مردم نقطه اتکا اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هر جا که مردم حضور داشتنه اند ما شاهد توفیفات وپیشرفت های شگرف در آن زمیه بوده ایم .
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه هر جا مردم پای کار آمده اند ما موفق بوده ایم، عنوان داشت: امروز هم بدون شک برای برخورد و مقابله همه جانبه با مفاسد و جرایم اقتصادی نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم .
سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی برای بهره گیری از اخبار و اطلاعات مردم، بیان داشت: هموطنان گرامی می توانند از طریق این سامانه ۰۹۶۳۰۰ اخبا رو اطلاعات خودرد خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی را در میان بگذارند و ما این اطمینان را می دهیم که بطور جدبا مفاسد و جرایم اقتصادی مقابله نماییم و اخبار و اطلاعات هموطنان عزیزمان به سرعت در دستور کار قرار می گیرد.
در این جلسه دکتر احمد توکلی با ابراز خرسندی از اقدامات و تلاش های پلیس امنیت اقتصادی در مقابله همه جانبه با مفاسد و جرایم اقتصادی بر آمادگی این مجموعه مردم نهاد با پلیس تاکید کرد.
در پایان این جلسه تفاهم نامه برخورد و مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی بین سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت وعدالت و پلیس امنیت اقتصادی به امضا طرفین رسید.