در ادامه حضور در اجتماعات مردمی و برگزاری دیدارهای بدون واسطه با شهروندان، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری همزمان با اوقات شرعی نماز مغرب باحضور در مسجد حضرت سیدالشهداء «ع» محله علائین شهرری، با شهروندان و نمازگزاران دیدار و درخصوص مسائل و مشکلات موجود در این منطقه گفتگو کرد.

به گزارش گویای صنعت، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری همزمان با اوقات شرعی نماز مغرب باحضور در مسجد حضرت سیدالشهداء علیه السلام محله علائین شهرری، با شهروندان و نمازگزاران دیدار و درخصوص مسائل و مشکلات موجود در این منطقه گفتگو کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران و اهالی محله علائین در سخنانی عنوان کرد: حضور و مشاهده جمع کثیری از نونهالان و نوجوانان عزیز در مسجد و شرکت این نوگلان و آینده سازان کشور در مراسمات نماز جماعت و فعالیت های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی موجب خرسندی فراوان و ایجاد حس امید و نشاط در وجود بنده گردیده است.

وی افزود: حضور چشمگیر نونهالان و نوجوانان در این مسجد حاوی پیامی روشن برای تمامی فعالان و دلسوزان حوزه دین و امور فرهنگی و اجتماعی است که می توان با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از ابزار و‌ روش های نوین مسجد را به محیطی جذاب برای کودکان و جوانان تبدیل و موجب انس و الفت بیشتر این عزیزان با محیط مذهبی و انسان ساز مسجد و فعالیت های جاری در آن شد که بنده به سهم خود از زحمات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رسولی امام جماعت معزز مسجد، اعضای هیأت امنا، فرماندهان پایگاه بسیج و پیشکسوتان و بزرگان حاضر در مسجد تقدیر و تشکر می نمایم.

باب الحوائجی ادامه داد: هنگامیکه ما برخی از آسیب ها و معضلات اجتماعی را بررسی می نماییم و دلیل غفلت و از ناکجا آبادهای اجتماعی سر برآوردن برخی افراد را جستجو می نماییم، مشاهده می شود که این افراد مدتی را بدلایل مختلف از محیط معنوی مسجد و ذکر و یاد خداوند سبحان دور شده اند. درمقابل افرادی که در پناه مسجد قرار داشته و در فعالیت های مختلف آن حضور می یابند از انحراف و آسیب های اجتماعی تاحد بالایی ایمن و محفوظ خواهند بود.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: امروز آسیب های ناشی از گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بسیار فراگیر شده است که همین ایجاد شرایط جهت حضور نوگلان انقلاب در مساجد، یکی از بهترین راه های ممکن جهت مقابله با این موضوع می باشد.

باب الحوائجی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات و کاستی های منطقه علائین که در ابتدای دیدار از سوی تعدادی از نمازگزاران مطرح گردید، عنوان کرد: امروز و به برکت خون پاک شهدا و استقامت و صبر ملت شریف ایران و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیار خوبی در سطح شهرها و روستاهای کشور انجام شده است، هرچند مشکلات و کمبودهایی نیز در برخی نقاط وجود دارد که رفع آنها نیازمند تلاش و همت بیشتر مسئولین و همراهی و حمایت مردم عزیزمان بعنوان صاحبین اصلی این آب و خاک می باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: بنده از شما مردم عزیز و اهالی خداجوی مسجد تقاضا می نمایم برای خادمین خود در دولت و سایر ارکان نظام از درگاه خداوند منان دعای خیر نمایید تا مشکلات موجود در کوتاهترین زمان ممکن رفع و رضایت کامل شما ولی نعمتان انقلاب جلب گردد. مردم شریف ایران همواره اثربخش و یاری رسان نظام و مسئولین بوده اند، از این روی امیدواریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با عنایت و نگاه زیبای یوسف زهرا حضرت ولی عصر ارواحناالفداه مشکلات و کاستی های موجود رفع و کشور و مردم عزیزمان به جایگاه واقعی و شایسته خود نائل گردند.