آیت الله رئیسی گفت: امروزملت های جهان عزت و اقتدار ایران را می بینند‌ . دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه های بسیاری اعم از جریان منافقین، ۸ سال جنگ تحمیلی و .... را برای توقف انقلاب اسلامی به راه انداختند. این ملت علیرغم فتنه ها ، ایستادگی کرده است.

به گزارش گویای صنعت،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در حاشیه سفر به ری در حرم عبدالعظیم الحسنی ضمن تشکراز مردم ری که میزبان زائران بوده و در تمام مقاطع امتحان خوبی را دادند بیان داشت: همواره مدافع ارزش های اسلامی بودند . مردان و زنان بزرگی که در کنار قبر ولی خدا رشد پیدا کردند. در بیان روایات  تاریخ ساز شدند و چهره هایمان گار الهی که از این سامان ، افتخار آفریدند. امروز در شرایط خاصی هستیم و بایستی به ظرفیت های مهمی که کشور دارد .

وی ادامه داد: ذخایر مادی و معنوی بسیاری را خداوند در ایران قرار داده است . امام پرچم استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را برافراشتند.

 

رییس جمهوری بیان داشت:   امروزملت های جهان عزت و اقتدار ایران را می بینند‌ . دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه های بسیاری اعم از جریان منافقین، ۸ سال جنگ تحمیلی و …. را برلی توقف انقلاب اسلامی را به راه انداختند. این ملت علیرغم فتنه ها ، ایستادگی کرده است.

 

وی تاکید کرد:ملتی هستیم که افتخار داریم شهدای بزرگواری را برای دفاع ازاسلام، مردم، امنیت، استقلال ، ازادی، جمهوری اسلامی تقدیم کرده است و هیچ کدام ازاین فتنه ها وجنگ ها، نتوانست برما چیره شوند. در ابتدای کار دولت با تحریم و تهدیدها روبرو بودیم و شرایط سخت بود؛ لیکن با پشتیبانی‌هاو در عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه که فرمودند ما مشکل حل نشده نداریم، مقاومت کردیم.

آیت الله رئیسی توضیح داد: یقین داریم با همت دولت و مسئولان، بر اساس آنچه که نیاز منطقه شهرری است، اعلام کردیم که پروژه ها و طرح های نیمه تمام به پایان رسد.

 

وی بیان کرد: آقایان مدیران که سخنان مرا می شنوید از کنار مرقد مطهر عبدالعظیم حسنی می گویم که خدمت به این مردم از بزرگترین نعمات است. ماه رجب ماه استغفار است و امروزبه از انجام واجبات و ترک محرمات ، بهترین کار برای شما مسئولان گره گشایی از کار مردم است . مردمی که وارد اداره می شوند، ناراضی بیرون نروند. من و شماامروز وظایفمان،  خدمتگذاری به مردم است. به مردمی که ۴۴ سال پای نظام و ارزش ها بودند، بایستی خدمت کنیم . تمام کارکنان اداری در سراسر کشور ، اراده ما به تبعیت از ارزش های اسلامی، نباید اجازه دهیم که فساد ورود پیدا کند و با فساد، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی گفت: پیشرفت و توسعه را برای کشور ضروری دانسته گفتمان دولت ، گفتمان پیشرفت در پرتو عدالت است. نگاه کنیم به آنچه که خداوندبه ما مرحمت نموده و به نسل نو و جوانان عزیزی که دوران جنگ را ندیده اند، با روشی نو، چهره نورانی امام و مجاهدان راه هدا را به آنها معرفی کنند. کار شهرستان ری در جلسات ما بحث شد.