سرگردپاسدار حفیظی گفت: ما میدانستیم که با شروع مهر ماه وارد مسائل امنیتی میشویم اما فوت خانم مهسا امینی این مسئله را جلو انداخت.

به گزارش گویای صنعت به نقل از پایگاه خبری شهداد،  مراسم محوری دهه بصیرت و دهه مقاومت با سخنرانی سرگرد هادی حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان ، وحید گلیکانی فرماندار شهرستان ، امیر عذیری معاون سیاسی فرماندار ، رضا حیدری بخشدار ، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مردم و معتمدین محلی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) محله سرخحصار برگزار شد

🔹 فرمانده سپاه ناحیه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس در این مراسم تصریح کرد : بنابراین بود که با آغاز سال تحصیلی اعتراضات در دانشگاه ها ایجاد شود و آشوب های سراسری صورت گیرد ، همزمان عناصر ضد انقلاب ماموریت داشتند تمامی فضاهای شهر را به آشوب بکشند اما بدنه اجتماعی مردم با این مسئله همراهی نکرد.

سرگرد پاسدار هادی حفیظی در رابطه با موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران در مناسبات بین المللی تاکید کرد : این که میبینیم جنگ و نزاع در غرب آسیا متمرکز شده است به دلیل شرایط ویژه این منطقه است ، در این شرایط ویژه نقش جمهوری اسلامی یک نقش ممتاز در منطقه و دنیاست. ما امروز اثرات انقلاب اسلامی را در حزب الله لبنان میبینیم در عراق و یمن و افغانستان هم همینطور است ، در جای جای غرب آسیا نفوذ جمهوری اسلامی یک نفوذ ویژه و غیر قابل انکار است.

حفیظی با اشاره به منطبق بودن مکتب حاج قاسم با مکتب شهدا و ائمه ادامه داد : یکی از شخصیت های بزرگی که درست فکر کرد و درست عمل کرد شهید حاج قاسم سلیمانی بود. شما به سیره زندگی او نگاه کنید ؛ حاج قاسم بصیر بود و خستگی ناپذیر ، همیشه به خدا توکل میکرد و خدا محور بود ، هیچکس جز خدا نمیتوانست او را این چنین عزیز کند. حاج قاسم بدون هیچ تشریفاتی میان مردم بود ، او در مقابل دشمنان با سرسختی و در مقابل دوستان با رحمت رفتار میکرد.