به منظور شفاف سازی و ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه مشارکت شرکت‌ های متقاضی در ارائه خدمات تجاری به کسب و کار (CSP)، نشستی در تاریخ هفتم آذرماه 1401با حضور تعدادی از شرکت های متقاضی برگزار گردید.

به گزارش گویای صنعت،  با توجه به ماموریت ابلاغی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در برنامه هوشمندسازی فروشگاه‌ ها به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و متعاقب آن فراخوان منتشره، شرکت های متعددی از جمله داده ورزی سداد، مهندسی طلوع ایده و روش، خدمات انفورماتیک راهبر، تجارت الکترونیک پارسیان، داده ورزی فرادیس البرز و همچنین ارتباطی ضحی کیش آمادگی خود را اعلام نمودند. با توجه به درخواست برخی از این شرکت ها، نشستی در روز دوشنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۱ جهت ارائه توضیحات تکمیلی و پاسخگویی مستقیم به سوالات با حضور امین کلاهدوزان سرپرست مرکز تتا و نمایندگانی از شرکت های مذکور برگزار شد.

در این نشست، در خصوص الزامات قانونی، سند فنی پروژه و طرح کلی کسب و کار، طراحی مشو ق های مورد نیاز برای فروشگاه ها، نحوه طراحی و اجرای سامانه، نحوه اتصال سامانه به سامانه انبارها و جامع تجارت و مودیان و گارانتی، ترویج اتصال به سامانه توسط اصناف مختلف و سایر موضوعات مورد نظر شرکت های حاضر در جلسه، بحث و بررسی گردید.

خاطرنشان می گردد، موافقت ‌نامه ای با هریک از شرکت های متقاضی به منظور اجرای آزمایشی پروژه در محیط پایش توسط آن شرکت با هدف تعیین شرایط و ضوابط اجرای کار منعقد خواهد گردید.