شهردار منطقه 13 از نصب المان های مناسبتی محرم در محدوده همزمان با ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت : نخستین نماد به مناسبت آغاز ماه محرم در بوستان سیمرغ نصب شده است.

به گزارش گویای صنعت، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: همزمان با فرارسیدن ایام حزن و سوگواری شهادت امام حسین(ع) فضا سازی متناسب با حال و هوای ماه محرم و نصب نماد های شهری با موضوع محرم در محدوده معابر و میادین شهر انجام می شود.
او افزود: این نماد ها دارای دو متر ارتفاع و ۳٫۴۰ عرض از جنس آهن است که با هدف زنده نگه داشتن قیام عاشورا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در مجاورت مقبره شهدای گمنام نصب شد.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : تعویض پرچم های الوان رنگی در میادین اصلی شهر با پرچم های سیاه، تبلیغات محیطی متناسب با ایام محرم و نصب پرچم های عزاداری، سیاه پوش کردن میادین، بلوارهای شهر، چاپ و نصب پرچم ها و بنرهای مناسبتی با هدف انتقال مفاهیم ناب قیام حسینی از جمله اقدامات انجام شده در این منطقه است.
او خاطر نشان کرد: در نقاط مختلف شهر، رنگ و بوی محرم جاریست و شهروندان هر یک به نحوی ارادت خود را به سالار شهیدان نشان می دهند.