شهردار قرچک گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، 8 دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در 4 نقطه شهر قرچک نصب شد.

به گزارش  گویای صنعت، شهردار قرچک گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۸ دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در ۴ نقطه شهر قرچک نصب شد.
محسن خرمی شریف اظهار کرد: این دوربین‌ها باهدف مدیریت بهینه سرعت، ارتقای ایمنی عبور و مرور، ایجاد انضباط ترافیکی، پیشگیری از مخاطرات و کاهش تصادفات رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز که مهم‌ترین عمل بروز تصادفات جاده‌ای است در ۴ نقطه شهر نصب و فعال‌شده‌اند.
وی افزود: ویژگی‌های این دوربین‌ها خواندن پلاک خودرو، ثبت سرعت و همچنین ثبت معاینه فنی خودروها است و اگر خودرویی سرعت غیرمجاز و یا معاینه فنی نداشته باشد، پلاک آن ثبت تخلف خواهد شد.
این مدیر شهری خاطرنشان کرد: دوربین‌های پلاک خوان جهت ثبت تخلفات بعد از میدان پوئینک به سمت باقرآباد در دولاین رفت‌وبرگشت، میدان فردیس به سمت تهران و کمربندی جنوبی روبروی پارک جنگلی به سمت میدان پوئینک نصب شد.
شهردار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری جهت کاهش بار ترافیکی نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که پس از بررسی‌های کارشناسی و اقدامات فنی لازم، به مرحله اجرا خواهد رسید.