معاون فنی و عمرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه نهضت آسفالت تحول چشم گیری در سطح معابر پایتخت همراه داشته، افزود: این حرکت موجب رضایتمندی شهروندان تهرانی شده است.

به گزارش گویای صنعت، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صبح امروز (شنبه ۶ آبانماه) از کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بازدید و در جریان آخرین وضعیت آنها و روند تولید قرار گرفت.

در این دیدار که مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرتهران، مجید امانی سرپرست اداره کل هماهنگی سازمان‌ها و مناطق معاونت فنی و عمرانی، مهدی چمی مشاور و سرپرست حوزه معاونت، داود محمدی معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران وی را همراهی می‌کرد، حق بین در دیدار چهره به چهره با پرسنل و کارگران این کارخانجات از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

حق بین در این دیدار طی سخنانی ضمن خداقوت به پرسنل و کارگران کارخانجات آسفالت با اشاره به تولید حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن آسفالت طی سال جاری این اقدام را یک حرکت جهادی عنوان کرد و گفت: اقدامی که از ابتدای سال آغاز شد، تحول چشمگیری در سطح معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی به همراه داشته و موجب رضایتمندی شهروندان تهرانی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر استمرار تلاش‌ها به منظور دستیابی به اجرای یک و نیم میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی به حدود ۶۰  درصد رسیده است و این روند در سال‌های آتی ادامه خواهد داشت.

حق‌بین با تاکید اینکه ریل‌گذاری انجام شده در زمینه سیاست‌های عمران شهری باید با جدیت پیگیری شود، ادامه داد: تحقق هدف اجرای یک و نیم میلیون تن آسفالت در سطح معابر تا پایان سال جاری، گام بسیار مهمی در نگهداشت معابر کلانشهر تهران است.