سرداربهرامی گفت: اسرائیل رژیمی است که بر پایه خشونت، ترور، ارتکاب جنایت و فتنه انگیزی میان امت اسلامی شکل گرفته است و امروز در این برهه حساس و تاریخی، امت اسلام باید به خوبی وظیفه خود را بداند و در انجام به موقع آن با هوشیاری و بصیرت عمل نماید.

به گزارش گویای صنعت،سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی  ضمن قدردانی از ملت ایران اسلامی برای حمایت همه جانبه از مظلومان عالم، حضور تاثیر گذار مردم در راهپیمایی دیروز جمعه را کم نظیر توصیف کرد و آن را نشان دهنده آزادگی و آزادی خواهی ملت بزرگ و مسلمان ایران دانست.
وی در ادامه اظهار داشت:امت اسلامی بر پایه حق و حقیقت شکل گرفته است، فرزندان امت اسلامی بسان پیکری واحد هستند که اگر عضوی از آن به درد آید، دیگر اعضا هم درد می‌کشند.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی سیطره بر فرهنگ، تمدن و تاریخ امت اسلامی و مقدسات آن است، گفت: اسرائیل رژیمی است که بر پایه خشونت، ترور، ارتکاب جنایت و فتنه انگیزی میان امت اسلامی شکل گرفته است و امروز در این برهه حساس و تاریخی، امت اسلام باید به خوبی وظیفه خود را بداند و در انجام به موقع آن با هوشیاری و بصیرت عمل نماید.
وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ۷۵ سال است که این جنایات ادامه دارد و همه سازمان های بین المللی سکوتی مشمئزکننده اختیار کردند سکوتی که ما را یاد سکوت مجامع بین المللی بعد از حمله شیمیایی صدام جنایتکار و معدوم به برخی شهرهای ما می اندازد و چقدر این سکوت، گوش خراش و شرم آور است.
وی هدف رژیم صهیونیستی را نابودی اسلام دانست و اظهار داشت :در تمامی هجمه ها و فتنه هایی که در جهان برای تخریب اسلام ایجاد می شود ردپای کثیف این رژیم ناپاک و منحوس معلوم است و در فتنه اهانت به ‌‫قرآن‬⁩ کریم نیز دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی پیدا بود.
سردار بهرامی در ادامه به وظایف امت اسلامی در زمان غیبت امام عصر (عج) اشاره کرد و گفت: آمادگی فردی، اجتماعی، معنوی، فکری، فرهنگی و دفاعی را می توان از جمله مولفه های زمینه ساز ظهور دانست و کسانی می توانند خود را منتظر واقعی امام عصر (عج) بدانند که در مقابل ظلم ظالم به مظلوم فقط نظاره گر نبوده و سکوت منفعت طلبانه نداشته باشد.
معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان علت ناکامی های دشمنان اسلام را وجود انسان هایی بصیر، حکیم و مدبر همانند امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت:رهبر عزیز تر از جانمان به عنوان پرچمدار، دیده بان و راهبر امت اسلام در زمان غیبت امام عصر (عج) با درایت و نور الهی به روشنگری پرداخته و با تبیین و آگاهی بخشی به هنگام ،غبار ایجاد شده از فتنه های دشمنان را از بین برده و هزینه های هنگفت دشمنان را به باد فنا می دهد که باید خداوند را هزاران بار به واسطه داشتن چنین رهبری شجاع، دانا و هوشیار و حکیم شکرگزار باشیم.