ادیب زاده گفت: هر چه اندیشکده ها بیشتر شود استفاده از صاحبان خرد بیشتر می شود و تولید ایده صورت می‌گیرد و وقتی این ایده ها پخته شود،  کشور در وضع قوانین جامعه با در نظر دیدگاههای مردمی اداره می شود.

به گزارش گویای صنعت، یوسف رضا ادیب زاده روز پنج شنبه ، در حاشیه آئین افتتاح اندیشکده حقوق در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت:همه اندیشکده‌ها آن چه دغدغه دارند مردمی سازی حمکرمانی و حکمرانی مردمی است.

معاون وکلای مرکز اندیشکده حقوق بیان کرد:این سابقه نشان داده هر جا به ملت شریف و فهیم ایران اعتماد کردیم پاسخ مثبت گرفتیم، در واقع تاسیس این اندیشکده ها با هر وابستگی بعضا مستقل هستند و یا وابسته به نهاد و دانشگاه و دولت هستند تاسیس آن اتفاق مبارکی است چون اندیشه ها را و فکر نخبگان را جمع آوری می کند.

وی تصریح کرد:امیدواریم روزی برسد که مجلس و دولت و سازمان‌ها و نهادها از خرد صاحبان خرد و اهل تجربه در کشور استفاده کنند، اینگونه نباشد فقط افرادی که به مرکز قدرت نزدیک هستند را در نظر بگیرند و اساتیدی که دور از مرکز قدرت هستند را در نظر نگیرند.

ادیب زاده عنوان کرد:هر چه اندیشکده ها بیشتر شود استفاده از صاحبان خرد بیشتر می شود و تولید ایده صورت می‌گیرد و وقتی این ایده ها پخته شود،  کشور در وضع قوانین جامعه با در نظر دیدگاههای مردمی اداره می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اندیشکده ها می تواند منشا اثرات خیر باشد و دولت در اجرای طرح ها می تواند با در نظر گرفتن دغدغه های مردم اهم و مهم کند و آن چه مهم تر است را اجرایی کند.

معاون وکلای مرکز اندیشکده حقوق گفت:امید است با تقویت این اندیشکده ها از جمله اندیشکده های حقوق و جزا و جرم شناسی که سپاه سید الشهدا تلاش کردند آن را تاسیس کردند بتوانیم در حوزه جزا و جرم شناسی و تعزیرات قوانین که نیاز به اصلاح جدی دارد در جهت رفاه و آرامش مردم قدم برداریم.

وی اظهار داشت: همه باید تلاش می کنیم جامعه و مردم در آرامش باشند و در پیشگیری و فقر زدایی و جرم زدایی و آسیب های اجتماعی و رفع اعتیاد بتوانیم خانواده ای ارام و جامعه ای آرام داشته باشیم.