اتباع افغانستانی مقیم باقر شهر در روز شهادت حضرت زهرا (س) به عزاداری پرداخته و با سخنرانی سردار رضادوست که در خصوص جهاد تبیین و نقش آحاد مردم در شرایط فعلی کشور سخنرانی کردند گوش فرا دادند.

به گزارش گویای صنعت، عزاداران فاطمی گفتند: ما برادران و خواهران افغانستانی عزاداری و شهادت حضرت زهرا(س) را گرامی داشته و در کنار برادران و خواهران ایرانی هرگونه توطئه وفتنه را خاموش میکنیم.

مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین در سخنانی به روشنی نقش و وظیفه مهاجرین عزیز را برشمردند و از رفتار صادقانه و اخلاص این عزیزان در مسوولیت های اجتماعی تشکر کردند

عزاداران در مصاحبه با رسانه های خبری اعلام کردند: در این مراسم گردهم آمدیم تا سنتی که حضرت زهرا به ما یاد داده اند و اینکه چگونه یک زن مسلمان در پوشش حجاب اسلامی در همه عرصه ها می تواند شرکت کند .

گفتنی است برخی از عزاداران فرزند خردسال خود را در این مراسم آورده بودند تا راه و روش حمایت و دفاع ولایی را از حضرت زهرا(س) بیاموزند .

یکی از این عزاداران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : درسی که حضرت زهرا(س) به ما دادند این است که با روشنگری و بصیرت و حجاب اسلامی خود راه شهدا را ادامه دهیم و امروز هم آمده ایم تا از حقوق زنان عالم به خصوص زنان افغانستان دفاع کنیم .

در حاشیه مراسم حرف دل عزاداران فاطمی این بود که حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی تمام اقشار جامعه در صبر و استقامت و حجاب اسلامی است.

شایان ذکر است این اجتماع بزرگ مهاجرین افغانستانی در کنار برادران ایرانی با هدف جهاد تبیین و روشنگری فاطمی با همت بسیج رسانه باقرشهر در سوگ دختر پیامبر رحمت برگزار شد. و با نمازجماعت ظهر و عصر شروع شده و در پایان میهمان سفره احسان حضرت زهرا سلام الله علیها بودند.

در این مراسم سوگواری مقامات کشوری و لشکری جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و جانبازان دفاع مقدس و فاطمیون زینت بخش مجلس بودند.