صبح امروز سه شنبه همایش مبلغان و سرگروه های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه شاخص با حضورحجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر خاموشی نماینده ولی‌فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، و جمعی از مسئولین در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی خاموشی در این همایش ضمن تقدیر از عملکرد دولت اظهار کرد: نباید دولت را حجیم کرد و انتظاری بیش از حد از دولت داشت؛ نباید تک مولفه‌ای رفتار کرد و باید الگوریتمی در این زمینه کشیده شود.

وی ادامه داد: باید تولید را تبلیغ کنیم و از سوی دیگر قناعت را سبک زندگی قرار دهیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: در دوره کرونا بیش از هزار میلیارد تومان اعانه جمع شد و فعالیت شما کامل زیر رصد مردم است و باید از ظرفیت‌ها در این راه استفاده کرد. دولت نباید حجیم شود.

خاموشی همچنین به مبلغان و مدیران بقاع متبرکه توصیه کرد زبان دومی را از روسی و عربی گرفته تا هوسایی، یاد بگیرند.

وی اظهار کرد: فضای مجازی باید مدیریت شود و در فتنه اخیر خیلی‌ها فهمیدند که بی سیم دشمن، اینستاگرام بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: باید فضای مجازی را مدیریت کرد؛ خیلی‌ها منفعتشان در باز بودن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خارجی است؛ چرا که به اهدافشان در بهم ریختگی و هرج و مرج می‌رسند، اما در انتظام خیر.

خاموشی تصریح کرد: پلتفرم‌های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود چرا که نمی‌توانیم بی سیم دشمنلن را باز بگذاریم تا حرکت ما را حدس بزنند. امروزه با استفاده از این پلتفرم‌ها و هوش مصنوعی، دشمن سعی بر نفوذ دارد، اما باید فرماندهی فضای مجازی در داخل کشور باشد.

وی تاکید کرد: بسیاری از کشور‌ها در زمینه فضای مجازی محدود عمل می‌کنند در بسیاری از کشور‌ها مردم به راحتی به اینترنت دسترسی ندارند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: شبکه‌های مجازی و پلتفر‌های خارجی بک آپ اطلاعات ما را دارند؛ بک آپ یعنی شناسنامه و اطلاعات ما از جمله مراکز نظامی.

یادآوری می گردد همایش مبلغان و سرگروه‌های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه شاخص در امامزاده عبدالله شهر ری در حال برگزاری است.