شهردار منطقه 20 به مناسبت گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از ایثارگری و از خودگذشتگی جانبازان هشت سال دفاع مقدس با جانباز سرافراز رضا رضائی مجد رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گویای صنعت؛ سید محمد ناظم رضوی ضمن حضور در دفتر ایرنا استان تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، جانبازان را پرچمداران انقلاب اسلامی و خبرنگاران و یاران رسانه را چشم بینای مردم دانست و زحمات آنان را ارزشمند خواند.

ناظم رضوی ضمن استقبال از گسترش همکاری های ۲ جانبه با ایرنا استان تهران، گفت: پیشنهاد و مباحثی که از سوی رسانه ها مطرح می شود می تواند به بهبود روند خدمت رسانی در شهرری و منطقه ۲۰ کمک کند.
شهردار منطقه با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه مسئولیت مطالبه‌گری را در جامعه بر عهده دارند اظهار داشت: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ویژه مسئولان است.
این دیدار صمیمانه با همراهی معاون اجتماعی فرهنگی ، معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهردار ناحیه ۲، رئیس روابط عمومی و مشاور شهردار این منطقه انجام شد.