پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور هوشمندسازی خدمات گفت: اکنون دست مصنوعی هوشمند نیز توسط این مجموعه تولید شده است. تولید اعضای مصنوعی هوشمند نظیر دست مصنوعی هوشمند (برای نگه داشتن تلفن همراه نزدیک گوش، حرکت به سمت دهان برای خوردن و نوشیدن انسان و…) نیز در این مجموعه انجام شده است. همچنین از پهبادهای مناسب برای کمک‌های امدادی و ارزیابی فعالیت‌ها بهره‌برداری شده است.

به گزارش گویای صنعت، کولیوند د رباره مهم‌ترین اقدامات این مجموعه در طول یک سال اخیر گفت: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در سال گذشته ۱۰۰ هزار اصله درخت را در کمتر از ۲۰ دقیقه کاشتند و رکورد دنیا در راستای بحث تغییرات اقلیمی را به ثبت رساندند. باشگاه باور این مجموعه، تیم‌های اطلاع‌رسانی جوانان و نیز شمار داوطلبان در جمعیت هلال‌احمر نیز طی یک سال اخیر افزایش یافته و جذب نوجوانان داوطلب تقویت شده است. ۱۴۰ هزار نفر از این جمعیت نیز نخبه و بیش از ۲میلیون نفر داوطلب در جمعیت هلال‌احمر فعال است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال افزایش نیز داشته باشد.

کولیوند دریافت عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی به نظام جمهوری اسلامی ایران بین ۱۹۲ کشور جهان را از دیگر اقدامات حائز اهمیت این مجموعه بیان کرد.