سرهنگ شریفی گفت: از توقف لحظه ای هم در معابر خلوت و شلوغ خودداری نمایید.

به گزارش گویای صنعت ، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران شاهد معابری پرتردد و نیمه سنیگین در سطح پایتخت بودیم .
سرهنگ شریفی گفت : بزرگراه بابایی از نیروی زمینی ، حکیم از شقایق ، بزرگراه همت از جنت آباد ، هاشمی رفسنجانی از پل یادگار ، چمران از حکیم تا ورودی همت ، زین الدین از گلزار ، رسالت از منصوری ، نیایش از سردار جنگل ، امام علی (ع ) از محلاتی شاهد شروع ترافیک هستیم که در ورودی های غربی بار ترافیکی سنگین و در نیمه شرقی ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد .
وی افزود: بزرگراههای ، شیخ فضل الله ، یادگار مدرس، اشرفی، باقری و آزادراه تهران کرج نیز شاهد آغاز ترددها و شروع ترافیک هستیم و در مسیر خیابان آزادی از شهیدان و دماوند از مدنی نیز ترافیک نیمه سنیگن می باشد و همچنین بزرگراههای آبشناسان ، آزادراه تهران کرج ، آزادگان ، جناح فعلا دارای ترافیکی روان ولی تا دقایقی دیگر شاهد شروع ترافیک خواهیم بود .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود : محدوده بزرگراه های نواب که در زمان اجرای طرح شناور سازی شاهد ترافیکی خلوت و تا پل امام خمینی (ره) بود هم اکنون و با برداشته شدن طرح شناور سازی الان تا پل نهم دی می باشد .
وی همچنین گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراهها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند .
سرهنگ شریفی از رانندگان خواست از ایستادن و توقف در معابر پرتردد و شلوغ پایتخت بخصوص در روز های بازگشایی مدارس بصورت دوبله جدا خودداری نمایند چرا که هر توقف چند لحظه ای هم باعث ایجاد ترافیک در معابر پیرامونی مدارس خواهد شد و حساب کنید اگر در یک مدرسه تعدادی از والدین اقدام به سواره و پیاده کردن دانش آموز خود جلوی درب مدرسه نمایند چه ترافیکی ایجاد خواهد شد و نتیجه ان ترافیک سنگین در ورودی و خروجی خیابان و ایجاد ترافیک در خیابان های اطراف نیز خواهد شد.