سرهنگ شریفی گفت: بزرگراههای حکیم ،اشرفی،یادگار،همت ،هاشمی ، سلیمانی ،بابایی ،امام علی (ع ) ،تهران – کرج و باقری ، زین الدین ،چمران دارای ترافیکی روان هستند .

به گزارش  گویای صنعت، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت : با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراههایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد .
سرهنگ شریفی گفت : بزرگراههای : تهران – کرج و بالعکس ، همت ، حکیم ، هاشمی ، یادگار ، سلیمانی ، بابایی ، امام علی (ع ) ، باقری ، زین الدین، اشرفی و چمران که معمولا پر ترافیک بوند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می باشد و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولا در این ساعات متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم .
ریس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود : محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید ، زین الدین و همت دارای ترافیک نیمه سنگین می باشند .
وی بیان داشت : برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران ، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد نمایید .
وی همچنین گفت : طرح جناغی ها در رودی و خروجی بزرگراهها در حال اجراست و تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.
سرهنگ شریفی از عابرین پیاده خواست به هیچ عنوان از عرض بزرگراهها تردد نکنند و حتما بری عبور از پلهای عابر پیاده استفاده کرده تا شاهد اتفاقات ناگوار در معابر نباشیم.