دبیر هئات نظارت بر مطبوعات از انتخاب پدرام پاک آئین مدیر مسئول ماهنامه " دانش رسانه" به عنوان نماینده مدیران مسئول در نوزدهمین دوره هئات نظارت بر مطبوعات خبرداد.

به گزارش گویای صنعت ، بر اساس این گزارش، به گفته علاء الدین ظهوریان ، پاک آئین با کسب ۹۰۰ رای و ۵۷/۲۹درصد از مجموع آرای ماخوذه حائز اکثریت مطلق آرا شد.

با اشاره به جزئیات و تشریح روند برگزاری نوزدهمین دوره انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در هئات نظارت بر مطبوعات افزود: این انتخابات از ساعت۱۰ تا ۱۶ روز یکشنبه بصورت الکترونیکی برگزارشد و تا پایان زمان مقرر از تعداد۲هزار و ۹۲۴ مدیر مسئول واجد شرایط برای شرکت در انتخابات ۱۵۷۱ نفر یعنی ۵۳/۴ درصد واجدین شرایط ، آرای خودرا بصورت الکترونیکی در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت کردند.

مدیر مسئول سایت اقتصادی گویای صنعت انتخاب آقای پدرام پاک آئین را در نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول به عنوان نماینده منتخب مدیران مسئول در هئات نظارت بر مطبوعات را تبریک گفته و برای ایشان که چهره ای شاخص ، سرشناس در بین اهالی رسانه و مطبوعات شناخته شده است ، در این سنگر مقدس آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.