مسائل واحدهای صنعتی با حضور "علي مهری" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری "سهراب خان" رئیس منطقه یک سازمان بازرسی و بازرس کل استان تهران در شهرک صنعتی پرند، مورد بررسي و پيگيري قرار گرفت.

به گزارش گویای صنعت، جلسه کارگروه رسیدگی به مشکلات شهرک‌های صنعتی غیردولتی شهرستان رباط‌کریم به ریاست “علی مهری” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و با حضور نماینده مردم شهرستان رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، “سهراب خان” رئیس سازمان بازرسی استان، “سعید صادقی” مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، “احمدی” فرماندار شهرستان رباط کریم و “سعیدی” معاون صنایع سازمان صمت استان تهران، در محل فرمانداری رباط کریم برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران در این جلسه، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته برای تسهیل حضور فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران را ارائه داد.
همچنین در این جلسه در خصوص مشکلات شهرک صنعتی خصوصی فاز یک پرند بحث و بررسی و راهکارهای لازم برای رفع برخی موانع ارائه شد.
در ادامه این جلسه، مسائل، موضوعات و مشکلات شهرک های صنعتی خصوصی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موانع صادر گردید.