حمید زمانی گفت: پیام اصلی شهدای دانشجو در ۱۶ آذر، دشمن شناسی است و دانشجویان باید این مهم را از آنان بیاموزند و بدانند که دشمن کشور کیست.

به گزارش گویای صنعت،  حمید زمانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت روز دانشجو در جوار مزار شهدای دانشجوی ۱۶ آذر در آرامستان امامزاده عبدالله علیه السلام شهرری که با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، اعلام کرد: افتخار می کنیم که میزبان این سه شهید شاخص انقلاب اسلامی هستیم که با بصیرت خود خفقان آن دوران را بهم ریختند و پیام ضد استکباری و ضد امپریالیستی خود را بیان کردند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان امید انقلاب شدند، یادآور شد: دانشگاه جایگاه ویژه ای در هدایت جامعه به سمت پیشرفت و پیشبرد برنامه های در مسیر صحیح دارد چون افراد فهیم و عالمی را در خود جای داده است.

زمانی خاطر نشان ساخت: این شهدای ۱۶ آذر، الگویی برای جوانان شهر و کشورمان هستند و باید با معرفی آنان به عنوان الگوی استکبار ستیزی، نسل جوانان را به چنین مسیری رهنمون کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری اذعان داشت: رمز موفقیت کشور شناخت هدف، دشمن و مقابله با بی بصیریتی است تا مبادا سخن شخصی را گوش دهیم که پدرش عامل حادثه ۱۶ آذر بوده و دانشجویان گلگون کفنی را به شهادت رسانده است.

وی خواستار تبیین این مساله برای مقابله با تبلیغات دشمن شد و تاکید کرد: در شرایطی که خفقان کل کشور را فرا گرفته بود، این دانشجویان به میدان آمدند و دشمن اصلی و اهداف امپریالیسم را معرفی کردند.