سردار محمدجواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح پیام تبریکی را به مناسبت 17 مردادماه به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش گویای صنعت، سردار محمدجواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح پیام تبریکی را به مناسبت ۱۷ مردادماه به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ﴾ سوگند به قلم و آنچه می نویسند

۱۷مرداد ماه که روز خبرنگار و مزین به نام شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است، فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مقام انسان هایی فرهیخته و تکلیف‌مدار است که با امانت داری، دلسوزی و مسئولیت پذیری در جهت پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌کوشند.

خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و انجام رسالت مهم خود، اهتمام ورزیده و با پذیرش تمامی سختی‌ها و فراز و نشیب‌های موجود خالصانه مجاهدت می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران عزیز شهید، به ویژه شهید بزرگوار محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران پرتلاش و صبور، که در حوزه مهارت آموزی کارکنان وظیفه این قرارگاه را یاری می‌نمایند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای همه عزیزان خواستارم.

*سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند*
*فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح*