معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در پیامی روز روانشناس و مشاور را به همکاران شاغل در مراکز مشاوره و دوایر اجتماعی کلانتری­های پلیس تبریک گفت.

به گزارش  گویای صنعت،در پیام تبریک سردار دکتر “سعید منتظرالمهدی” به  مناسبت روز روانشناس و مشاوره آمده است:

لَا خَیْرَ فِی کَثِیرٍ مِنْ نَجْواهُمْ إِلَّا مَنْ أَمَرَ بِصَدَقَهٍ أَوْ مَعْرُوفٍ أَوْ إِصْلَاحٍ بَیْنَ النَّاسِ وَ مَنْ یَفْعَلْ ذَلِکَ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا ﴿نساء-۱۱۴﴾.

در بسیارى از رازگویی­ هاى ایشان خیرى نیست، مگر کسى که به صدقه یا کار پسندیده یا سازشى میان مردم فرمان دهد و هر کس براى طلب خشنودى خدا چنین کند به زودى او را پاداش بزرگى خواهیم داد.

با سلام و احترام:

انسان گرامی ­ترین مخلوقات است و روان شناسان، پرچمداران اصلی خدمت و تلاش در راستای ارتقای سلامت روان این مخلوق خاص خداوند می باشند. گام نهادن در مسیر خدمت به خلق، توفیقی الهی است و حسن سلوک، فروتنی و خستگی ناپذیری، صفت بارز  انسان­ های وارسته و امینی می­ باشد که محرم اسرار دیگران هستند.

فرار رسیدن روز روان شناس و مشاور بهانه ­ای است برای یادآوری این مهم که روانشناسان و مشاوران به دور از هیاهو در کنار مردم، با مردم و برای مردم به ارائه خدمت مشغولند و از هیچ اقدامی، برای احیای سلامت روان آدمی دریغ نمی­ ورزند.

اینجانب روز روانشناس و مشاور را به شما همکار گرامی شاغل در مراکز مشاوره و دوایر اجتماعی کلانتری­ های پلیس تبریک عرض نموده و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ­ای عزیز (مدظله العالی) آرزوی توفیق، عزت و سربلندی روزافزون را برای شما دارم.

و من الله توفیق

 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید منتظر المهدی