همزمان با فرارسیدن ایام آغاز جنگ هشت ساله تحمیلی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری باصدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گویای صنعت، همزمان با فرارسیدن ایام آغاز جنگ هشت ساله تحمیلی، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری باصدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس، فرصتی است دوباره برای یادآوری سال های عشق و مردانگی و ارج نهادن به روزهای باشکوه حماسه و شجاعت. این ایام الله زنده کننده خاطرات هشت سال حماسه سازی و غرورآفرینی دلیرمردان وطن در دفاع مقدس از خاک ایران عزیز و کیان اسلام اصیل است. هشت سال خونین و پر رنج از غلطیدن جوانان و نوجوانان عزیز وطن در خون پاکشان که ملت ما بیداری و پیروزی خود را در نبرد با لشگریان کفر مدیون همین خون ها می‌باشد. همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» فرمودند: هر روز ما در جنگ برکاتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جسته ایم. ما انقلابمان را در جنگ صادر نمودیم. ما مظلومیت خویش را در جنگ ثابت نمودیم.

هفته دفاع مقدس هنگامه پاسداشت یاد و نام و خاطره شهیدان، جانبازان، آزادگان، و رزمندگان دلیر جبهه های نبرد حق علیه باطل و فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان با خون احیاگر شهیدان که بنابر فرموده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» زنده نگاهداشتن یاد شهیدان، کمتر از شهادت نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمامی شهدا و ایثارگران والامقام هشت سال جنگ تحمیلی، فرارسیدن این هفته را به خانواده های صبور و معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و نیروهای دلیر و عزتمند سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش قهرمان جمهوری اسلامی، نیروهای جان برکف بسیج و مردم شهید پرور شهرستان ری تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ملت بزرگ ایران را مسئلت می نمایم.

محمد بشارت
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری