سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) پیامی ارسال کرد.

به گزارش  گویای صنعت،  سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) پیامی ارسال کرد؛

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون(آل عمران‌:۱۶۹)

حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهما السلام که علاوه بر هتک حرمت دوباره سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی منجر به شهادت و مجروح شدن چندتن از زائران مظلوم و بیگناه گردید موجب تأثر و تألم عمیق قلبی است.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه های تروریستی مزدور و استکبار جهانی به محوریت امریکای خون خوار، بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

این جنایت تروریستی ببانگر اوج در ماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن است که به خیال باطل خود گمان می کنند می توانند بین مردم عزیز کشورمان تفرقه بیندازند و ایران اسلامی را ناامن نمایند. به کوری چشم دشمنان خون شهیدان این جنایت اتحاد مردم شریف ایران را بیش از پیش مستحکم و رو سیاهی و ذلت را نصیب تروریست ها و حامیانشان خواهد کرد.

اینجانب به همراه تمامی همکارانم در اداره کل کمیته امداد استان تهران این حادثه تروریستی، شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیز را در حرم مطهر احمد بن موسی علیهما السلام به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و حضور مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می نمایم.