بادلی سرپرست بخشداری کهریزک با انتشار پیامی فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به ایرانیان به خصوص مردم ولایتمدار بخش کهریزک تبریک گفت.

به گزارش گویای صنعت، بادلی سرپرست بخشداری کهریزک با انتشار پیامی فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به ایرانیان به خصوص مردم ولایتمدار بخش کهریزک تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند بلند مرتبه سال جدید را زیر سایه قائم آل محمد(ص)، حضرت صاحب الزمان(عج)، آغاز کردیم که تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت و حلول ماه مبارک رمضان نوید شکوفایی و رشد توامان امور دنیوی و معنوی را می‌دهد.

رهبر معظم انقلاب نیز به رسم هر ساله با تدبیری حکیمانه شعار سالِ پیش‌رو را همچون چراغی فروزان به دست ملت غیور ایران اسلامی سپردند تا در فراز و نشیب‌ها و تاریکی این راه از مسیر سعادت منحرف نشده و نور حق را دنبال کنند.

سال ۱۴۰۲ توسط رهبر فرزانه جمهوری اسلامی “مهار تورم و رشد تولید” نام گرفت که امید است با یاری پروردگار و تلاش و همت دولت مردمی و مسئولان انقلابی با حمایت از تولیدبه جهت ایجاد رشد در تولید ، شاهد رشد در شاخصه‌های اقتصادی کشور و متعاقبا کاهش تورم و خنثی‌شدن آثار تحریم‌ها و رفع تنگناهای اقتصادی باشیم.

بخش کهریزک نیز به عنوان یکی از چند قطب صنعتی و اقتصادی استان تهران با دارا بودن ظرفیت های منحصر و حضور مسئولان انقلابی ضمن لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تمام تلاش مدیران خود را قطعا معطوف به تحقق شعار سال خواهد نمود تا به امید حق تعالی شاهد شکوفایی مضاعف و برطرف شدن نواقص و معایب موجود در بدنه اقتصادی باشیم .

در پایان، سالی سرشار از سلامتی، برکت، معنویت، بهروزی و پیروزی را برای یکایک مسلمان و مردم عزیز بخش کهریزک از درگاه ایزد منان خواست دارم
هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک