معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست ائمه جمعه و مسئولین ارشد شهرستان گفت: تنها راه اساسی برای پیشرفت همه جانبه در سطح شهرها و روستاهای تابعه، وحدت و همدلی میان مردم و مسئولین است.

به گزارش گویای صنعت،  حمید زمانی در نشست ویژه ائمه جمعه و مسئولین ارشد شهرستان ری که صبح امروز به میزبانی شورای اسلامی شهرستان تشکیل گردید، ضمن تقدیر از کلیه مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان ری گفت: در روزهای اخیر ما در سطح شهرستان شاهد اتفاقات بسیار مهم و خوبی مانند سفر یک روزه ریاست محترم جمهوری، برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، بهره برداری و شروع به کار پروژه های عمرانی و… در بخش ها و روستاها بوده ایم که تمامی اینها نتیجه وحدت و همدلی میان مسئولین و زمان شناسی و انقلابی گری مردم شریف ری می باشد که بنده از تمام مردم فهیم و مسئولین محترم شهرستان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

فرماندار ویژه ری ادامه داد: مشورت و انجام امور به صورت شورایی دستور شریعت ما و یکی از سفارشات مؤکد ائمه اطهار و بزرگان دین اسلام می باشد که ما جلوه بارز این موضوع را در تشکیل شوراهای شهر و روستا در سطح کشور شاهد هستیم. اما آن چیزی که تشکیل شوراها را برای مردم زیبا و ارزشمند می نماید عملکرد مثبت و اثرگذار شوراها می باشد.

وی عنوان کرد: در خصوص بیان مسائل جاری شهرستان نکته مهمی که تمامی صاحبان تریبون و نظر می بایست به آن توجه ویژه نمایند، این موضوع است که فقط بیان مشکلات و کاستی ها دردی را دوا نمی‌کند، بلکه می بایست در کنار بیان معضلات با مشارکت و ارائه پیشنهادات مؤثر به حل آنها نیز کمک نمایند. همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم تبریز فرمودند که ما قبول داریم برخی مشکلات در کشور وجود دارد، اما نکته مهم این است که تمامی مسئولین با همدلی و مشارکت مردم پای کار بوده و جهت رفع مشکلات تلاش می نمایند.

معاون استاندار تهران در پایان بیان کرد: در همین رابطه حضرت آیت الله رئیسی در سفر اخیر خود به شهرستان ری خطاب به بنده فرمودند که تمامی مسئولین می‌بایست با عملکرد خود این حس را به مردم منتقل نمایند که جهت رفع مشکلات و کمبودهای موجود در حال حرکت و تلاش هستند و مردم به چشم خود این تحرک و پیشرفت را مشاهده نمایند تا آرامش و رضایتمندی در سطح جامعه حاصل گردد.