شهردار منطقه ۱۳ از تشکیل کانون نوجوانان در محلات این منطقه خبر داد .

به گزارش گویای صنعت،  محمد هادی علی‌احمدی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بر آماده سازی شرایط برای واگذاری مسئولیت ها به نسل چهارم گفت: تعریف پروژه‌ ها و طرح ها ی نوجوان محور با محتوای مناسب اجتماعی و فرهنگی می تواند زمینه ساز بروز اثرات مثبت و تاثیر گذار در پرورش این نسل باشد که در این راستا، تشکیل کانون نوجوانان نواحی منطقه۱۳ در دستور کار اداره آموزش شهروندی منطقه بر اساس برنامه ابلاغی و برنامه ریزی صورت گرفته قرار گرفت.
او به اجرای فراخوان کانون نوجوانان نواحی منطقه۱۳ اشاره کرد و افزود: نواجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال منطقه ۱۳در قالب کمیته های محیط زیست، روابط عمومی و فناوری، ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگی و ورزشی، سلامت، ایمنی و بهداشت و مشارکت های محلی و خدمات اجتماعی گرد هم می آیند .
شهردار منطقه۱۳ در خصوص روند تشکیل کانون جوانان اظهار داشت: در گام اول، از ظرفیت و پتانسیل منطقه در راستای اشاعه اخلاق شهروندی و موضوعات مربوط به حقوق و تکالیف شهروندی ، با رویکرد شهروند متعالی استفاده خواهد شد.
به گفته او، هم اکنون در نواحی ۴گانه عضوگیری آغاز شده و برنامه ریزی جهت تشکیل اولین مجمع عمومی در سطح نواحی در حال انجام است.
محمد هادی علی‌احمدی ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت این منطقه در فعالیت های اجتماعی فرهنگی بزودی شاهد آن باشیم که کمیته های پنج گانه این کانون ها تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمایند.
محمدهادی علی‌احمدی در پایان از همه جوانان دختر و پسر ساکن و یا شاغل به تحصیل در منطقه ۱۳ دعوت کرد جهت عضویت در این کانون به سراهای محلات خود مراجعه نمایند.