برای حفظ استقلال این کشور هزاران جوان که از من و شماخیلی بهتر بودند،شهیدشدند. کسی که امروز به تولید کمک میکند، در خط مقدم جنگ با دشمن است و باید هرگونه حمایتی را از انان کنیم.

به گزارش گویای صنعت، علیرضا فخاری استاندار تهران در چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرستان قدس برگزارگردید، بیان داشت: توفیق داشتیم به بهانه رفع موانع تولید، خدمت تولیدکنندگان برسیم از جضور خوب و موثر مدیران که برای رفع مشکلات شهرستان تلاش کردند،تشکر می نمایم.

وی با اشاره به اینکه بسیار مشکلات ما پیش افتاده و سطحی است، گفت: زمانی که از نزدیک با مشکلات شهرستان مواجه می شویم هیچ گونه پیچیدگی نمی بینیم، ما خودمان گره در گره ایجاد میکنیم.

فخاری با بیان اینکه تولید، امنیت اقتصادی در کشور ایجاد میکند، بیان داشت: ما در تولید و اقتصاداز ۲ ناحیه حماقت یا حسادت لطمه میخوریم.جایی که چشمانمان را میبندیم و باطل جلوه میکنیم عین حماقت است و ضرر آن به عموم مردم میرسد .

استاندار تهران ادامه داد: برای حفظ استقلال این کشور هزاران جوان که از من و شماخیلی بهتر بودند،شهیدشدند. کسی که امروز به تولید کمک میکند در خط مقدم جنگ با دشمن است و باید هرگونه حمایتی را از انان کنیم .

وی خطاب به مسئولان گفت: تعارفات و محافظه کاری ها را کنار بگذاریم و نگذاریم جوانان به جهت سنگ اندازی ها در زمینه ایجاد تولید و اشتغال‌زایی از کشور به خارج از مرزها بروند. یقین دارم هر مسئولی که در این مسیر سر سوزنی کم کاری کند در این دنیا تقاص پس خواهد داد.

وی خطاب به فرماندار شهرقدس اشاره کرد: نطارت شما در این امر مهم است .
می گوییم بخش صنعت شهرستان قدس مزاحم شهر است، چه کسی این مزاحمت را ایجاد کرده ؟ غیر از مسئولین ؟؟؟ به خودمان بیاییم، اینگونه اداره کردن شهرستان اصلا بدرد نمیخورد .جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ کشور را به استقلال رساندند، نگداریم به وابستگی دچارشویم .

فخاری تاکیدکرد: هوشیاری مسئولین ما مهم است .اگر می خواهید تداوم استقلال داشته باشیم و در راستای امنیت اجتماعی ، اقتصادی پیش رویم؛ بایستی محکم ، استوار و پرقدرت پیش رفته و این موانع را از میان برداریم.