جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از کشف محموله بزرگ ۸۰ کیلوگرمی تریاک توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ ستاد” غلامعلی نعمتی آزاد” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس در عملیاتی مشترک با سازمان اطلاعات سپاه حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان، پس از کار اطلاعاتی دقیق و روزها تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی یک باند سوداگر مرگ و کشف محموله ۸۰ کیلوگرمی مواد مخدر تریاک شدند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی و اصمینان از صحت موضوع،با اخذ دستور قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهمان شده و مواد مخدری که به طرز بسیار ماهرانه در منزل جاساز شده بود کشف و ضبط نمودند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجوئی فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف و هدف از تهیه ی این حجم از مواد مخدر از استان های شرقی، توزیع در استان تهران و استان های همجوار اعلام نمودند، لذا پس از تشکیل پرونده مقدماتی، هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردیدند.
سرهنگ نعمتی آزاد در پایان خاطر نشان کرد: امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و مجرمان و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ گونه مسامحه ای با متخلفان طبق قانون برخوردی سخت و پشیمان کننده داشته و از شهروندان ولایتمدار نیز انتطار است با احساس مسئولیت هر گونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه اعمال مجرمانه تبهکاران و مجرمان را به پلیس گزارش نموده تا با یاری هم امنیت را در جامعه نهادینه کنیم.