سرهنگ مهدی افشاری رئيس پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش 7 ميليارد ريال در یک انبار کالا در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ “مهدی افشاری” رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، بیان داشت: در اجرای دهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با ناوگان مسافربری حامل کالای قاچاق، در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان “فدائیان اسلام”تهران تیم عملیاتی پایگاه جنوب به محل اعزام شدند.
وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت کالاهای قاچاق به مرور زمان و به دفعات مختلف توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه با بیان اینکه هویت مالک انبار شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی دستگیر شد افزود: در بازرسی از این انبار کالا ۱۲دستگاه اتو بخار، ۵۴ دست ست رو تختی، ۱۲ عدد فلاکس چای، ۵ هزار و ۴۳۴ عدد سرویس قاشق و چنگال کیفی و ۵ هزار و ۴۰ عدد سرویس کارد و چنگال کشف شد.
وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی تهران انتقال یافت.
این مقام انتظامی ابراز داشت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد.
سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.