سرهنگ کارآگاه "مهدي افشاري" رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 100 دستگاه سرخ کن قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ کارآگاه “مهدی افشاری” رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در ادامه طرح بازدید از انبارها و محل های دپوی کالا ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از وجود یک انبار نگهداری کالای قاچاق در محدوده “حسن آباد” تهران مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی به شناسایی مالک انبار کالا اشاره کرد و افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی به عمل آمده از انبار مکشوفه مذکور تعداد ۱۰۰ عدد دستگاه سرخ کن قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد و اموال کشف شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل انبار اموال تملیکی شهر تهران شد .
سرهنگ افشاری با بیان اینکه این پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، ادامه داد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس می باشد.
وی در خاتمه از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
سروش: https://splus.ir/police_tehran
روبیکا: https://rubika.ir/policepaytakht_rubika