رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 100 هزار لوازم تاسیسات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 10 میلیارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت ، سرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار لوازم تاسیساتی قاچاق در محدوده شهرری شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید فردی با استفاده از شگردهای مجرمانه اقدام به دپوی مقدار قابل توجهی لوازم تاسیات خارجی قاچاق

جناب سرهنگ بهرامی افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که با استفاده از اسناد تکراری گمرکی سالهای قبل به تهران و انبار فوق انتقال و در سطح بازار به فروش میرساند و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی می باشند.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا مامورین پایگاه جنوب این پلیس مقادیر متنابهی لوازم تاسیسات را کشف و توقیف می نمایند. کالاهای کشف شده شامل انواع اتصالات فولادی از جمله: زانو، سه راه، تبدیل، فلنج و … در سایزهای مختلف بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می نمایند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می گردد و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.