سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از كشف لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ ” هدایت بهرامی”با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتس قاچاق در محدوده مرکز تهران مطلع و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران محل دپو داروهای قاچاق را در واحد صنفی متهم در محدوده خیابان ” منوچهری” شناسایی و با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان در معیت کارشناسان سازمان صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آنجا اعزام شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره کشف مقادیری فراوانی لوازم و تجهیزات قاچاق از واحد صنفی متهم، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۹ هزار و ۶۴۷ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی،، ۴۵ دستگاه سشوار، ۱۵ دستگاه ترازو و ۶۲ دستگاه انواع دستگاه های آرایشی قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.