سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک انبار لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی139میلیارد ریال در محدوده جنوب تهران خبرداد.‏

به گزارش  گویای صنعت، سرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی”  توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده “کهریزک” تهران شدند.

وی عنوان داشت: رصد های اطلاعاتی حاکی از این بود، مالک یک انبار کالا با همکاری تعدادی از رانندگان خودروهای شوتی مقادیری لاستیک خارجی مربوط به خودروهای سنگین و سبک قاچاق به این مکان منتقل و سپس به وسیله خودروهای وانت به بازار مصرف عرضه می کند.
بهرامی افزود: با هماهنگی های قضائی در بازرسی از این مکان ۸ هزار و ۶۷۸ حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین در سایزهای مختلف کشف شد.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندارد لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. لذا از شهروندان درخواست می شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.