فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر اموال مسروقه و 2 سارق کامپوتر های خودرو و کشف بیش از 40 عدد کامپیوتر سرقتی خودرو ، خبرداد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای اجرای دستور سردار فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ، مبنی بر برخورد با سارقین و مالخران اموال مسروقه، موضوع در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری قیامدشت با رصدهای هوشمندانه و اشرافیت های اطلاعاتی یکی از ضایعاتی های محدوده “خاورشهر” را که تردد های مشکوکی دارد را تحت رصد قرار دادند و مشخص شد، محل خرید اموال مسروقه می باشد که هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام و محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در بازرسی از آن ضایعاتی بیش از ۴۰ دستگاه کامپیوتر ECU سرقتی خودرو کشف و متهم جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل و تحقیقات تخصصی آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات تخصصی و فنی مشخصات ۲سارق بدست آمد که با بررسی سرنخ های موجود در پرونده مخفیگاه سارقان در محدوده خاورشهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر دو سارق دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان در مبنی بر سرقت کامپیوتر های خودرو از نقاط مختلف جنوب و شرق تهران اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفتن تا ابعاد دیگر پرونده نیز رمز گشایی گردد.

سرهنگ طرهانی در پایان از نقش مالخران اموال مسروقه را در وقوع سرقت بسیار مهم دانست و بر عزم جدی پلیس برای برخورد با خریداران اموال مسروقه تاکید کرد.